tirsdag 30. september 2008

2 LOer fra kittet jeg vant på Scrappehuset:)

Jeg var så utrolig heldig å vinne utfordringen "Fresht & Funky møter Vintage" på Scrappehuset:) Med LOen "Sykkel"
(se innlegg lengre ned på sia, LO av Ludvik og den nye "sykkelen)
Å i Premie fikk jeg et kjempe flott kitt. Var masser av inspirasjon, så på helgetreffe til Arctic i helga,
fikk jeg laga 2 LOer av Linus med div fra Kittet + litt til.







Den andre LOen av Linus har jeg kalt Dragen:)
Spør gjerne vis du lurer på noe:)

Linus i sitt nye Dragekostyme, som jeg kjøpte på ikea i vår:)




Det var et flott Treff i helga, med masse av scrapping, flotte oppgava, mat og en gjeng med scrappelystne "damer" :) Tid til sjabbing ble det også;)
Så til alle dere i spissen for Arctic og helgetreffet - Tusen tusen takk
Bare så synd at helga gikk så alt for fort.... ;)
Fikk laget noen flere LOer skal prøve å få lagt de ut imorra:)

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Så nydelige - tøffe og herlige Loer!!! Knall!!!:)
Det kitet kledde deg:)

Anne Bente sa...

ejjjj hvor er de bare flotte, kan lide alt her.

Anneli sa...

Kor hærlig!! Du e bærre rå på detalja.
Gleda me t å få se resten av LOan (:
Ha en fin kveld <3

cathrineangelica sa...

disse var virkelig knalltøffe!!:)
råfine!