fredag 24. oktober 2008

Award

Jeg fikk en Award idag hos Silje tusen takk, før de koselige ordene:)
Denne vil jeg gjerne sende videre til noen flotte jenter som gir meg inspirasjon.
Linn Denne får du på bursdagen din hos meg:) du er ei super jente
med masse av humør, varme og omtanke. du gir meg masse
av inspirasjon, i alt det vakre du lager:)
Cathrineangelica Du får denne Awarden av meg for jeg digger det du lager,
og gir meg masse av inspirasjon. er inne i bloggen din å titter når du
legger ut noe nytt:)
Anneli Du har en så koselig blogg, med både scrapping og interiør:)
Ofte inne å titter og leser hos deg.
HegeAL Jeg kjenner deg bare igjennom Bloggen din, du lager så mye flott
og vakkert, å du imponerer stadig. Ikke minst med hva du får tid til å gjøre i hverdagen med 3 "små" barn:) Er ofte i bloggen din å titter og
henter inspirasjon.
Ønsker alle sammen en flott og fin helg:)


1 kommentar:

Anneli sa...

Tusen takk Isabell <3 så søt du er.