onsdag 25. mars 2009

Nye bilda "må drømmen du bær bli sann"

Nå har jeg fått tatt noen nye bilder av dene LOen av Ludvik,
som her er 2 år.
Må drømmen du bær bli sann"
*
Denne laget jeg til utfordringen på STM- på norsk
De har kjempeflotte sanger til inspirasjon:)
Liker utfordringer, da får man tenke å bestemme litt selv;)
Å så får jeg litt press på meg til å bli ferdig med en LO hi hi
Noen detaljebilder :)




Oppgavene til helgetreffet ble lagt ut idag, har kika litt på de,
så nå er det bare å begynne å planlegge, finne fram bilder å
pakke:D
Gleder meg så utrulig masse til en hel helg med bare
scrapping sammen med en gjeng med flotte scrappere;)
*

Takk for at du besøker bloggen min:)
Å spør gjerne vis du lurer på noe;)
*
Klem Isabell




8 kommentarer:

pia iris sa...

nydelig LO i herige farger og med mange flotte detaljer

Pia sa...

Total rålækkert layout med sååå mange super skønne detaljer, sååå fine farver

Siv Anita sa...

Dette var en fantastisk fin LO.
Behagelige farger og fine detaljer.
Takk for titten!

Meg sa...

Kjempelekkert layout! Hærlige farger, likte alle detaljene rundt det.

Linn sa...

ÅHHH hjertesukk sååå vakker denne var Isabell!!!!

Fride sa...

Fantastisk nydelig, blir helt målløs!

Anonym sa...

Hei Isabell! Artig å komme over gamle kjente! Du lager utrolig masse fint!!! Har sett gjennom litt av det du har laga nå, og må ta titten inn senere også skjønner jeg ;) Legger deg til i blogglista mi, jeg... Klem fra Mona (fra gamleklassen)

Linn sa...

Må bare kommentere denne en gang til, jeg klarer ikke å få fram det rette adjektivet når jeg skal forklare slike kunstverk som dette. Er noe eventyrlig over dem, magisk på noe vis. Denne er en av mine store favoritter og tror det er fjerde gangen jeg studerer den. Så vakker!