mandag 6. april 2009

" Lykken er søte jordbær"

Ludvik som nyter sin "fangst" etter å ha vært på jordbærslang;)
Dette måtte jo bare mammaen ta bilder av... hi hi
Laga denne til skisseoppgaven på helgetreffe.

*
En nydelig gutt vi har:) med knallblåe øyner etter mamma;)
*

Da er det en dag til på jobb før jeg å guttene tar påskeferie,
mannen må en liten tur på jobb onsdag.
Det skal bli deilig med noen fridager sammen:)
-kansje blir det litt scrappetid ... nå som jeg har rydda
på scrappe rommet mitt;)
*
Påskehilsen fra
Isabell




5 kommentarer:

Anette sa...

Så nydelig! Herlige jordbær detaljer!!!

Pia sa...

woooow sååå lækre detaljer, super flot

Anonym sa...

Denne var flott og sommerlig! Spiste jordbær i fruktsalaten i går, gleder meg til jordbærsesongen starter i sommer!!

Anonym sa...

Takk for at du inspirerer meg! Det ligger en award til deg i bloggen min!

Anne Bente sa...

wawwwwwww siger jeg bare, hvor er den flot, og så masse fint du har lavet
god påske:)