mandag 1. juni 2009

DT-bidrag- "mini album i eske"

Legger ut denne Mini albumen i eske, som jeg har laget for Linda
& TreL. Den ligger ute i bloggen til TreL også.
*
Ha ikke blitt scrapping denne helga, ha vært på langtur til sverige
Har hadt et utrolig morsomt å koselig utdrikkingslag for en god vennine
som skal gifte seg snart.
Tusen takk alle dere 20 jenter for en flott å innholdsrik helg:D

Fikk denne eska med Chipboard - MF - Little Guy Raw av Linda,
Hun ville jeg skulle bruke en til noe!
Tenke tenke... å her er mitt ferdige resultat :)
*
Jeg har kledd bunnen med kartong, satt på et klistermerke fra-
Cardstock Stickers - Boy Safari/Journaling Pieces.
*

I mini albumet har jeg limt inn bilder av en "ny" liten baby
Skrevet noen dikt og en hilsen.
Så dette blir kortet, til pakken han får fra oss.

*


Mønsterarkene jeg har brukt her er fra:
Sharon Ann - Little Yellow Bicycle
*
På forsiden har jeg brukt arket -Boy Safari/Stripes & Swirls
Pyntet med blomster fra prima, knapper
utstansa Swirls.

*

Figurene har jeg klipt ut av arket-Boy Safari/Jungle

"Familie" er Stickers Tiny Alpha.


Ramma her har jeg stemplet med Clearstamp - stampology Floral Borders
fra AUTUMN LEAVES.


Fugelen er fra -Clear Cuts - Girl Safari/Shapes
Stjernene (var i eska fra Melissa Frances) har jeg malt hvite.

*

Her kommer et lite bidrag fra Linus (2 år) også:)
Han har tegnet en flott tegning å pyntet med
Linda har masse av disse i forskjellige varianter i butikken sin TreL
Guttene mine syns de var kjempe kule og morsome å bruke.
*

Takk for at du besøker bloggen min:)
Å nå er TreL absolutt hvert et besøk.
Flyttesalg =
25% på alle varer

Mye lekkert mange fristelser, å ting som man bare må ha;)

Klem Isabell

1 kommentar:

Linn sa...

Å så søøt, og så lurt!!! Du er nu bra kreativ du frøken!! Og så flink Linus har vært og da!!