fredag 14. august 2009

Shopping på TreL og resultatet ble ny LO :)


Har vært innom Linda sin "nye" butikk TreL og handla litt :)
Her er noe av det som fristet;)
Papirene Onirie er jo bare så flotte og kule.
Så på LOen under har jeg brukt et av mønsterarkene som heter
Onirie - Papillon Bleu/Cachette

*
LOen har jeg kalt "Fanget i ett edderkopp nett?"
Bildene er av Ludvik som er å klatrer i ett edderkopp nett i
dyreparken Lycksele i sommer.
*
*
Har scrappa denne LOen til Scrappefestivalen inne på Arctic.
Flaggermusene er grungebord, som jeg har sværtet med stempelpute.
*
Mye av det jeg har brukt her har jeg hatt en stund..
-så jeg har ikke pepling på hvem, hva, hvor hmm :/
Men det meste jeg handler er fra TreL
*
*
*
Koselig du søker bloggen min:)
Ha en flott helg!!
Jeg håper det blir litt mere scrapping på meg.
(har vaska første etasjen i ettermiddag, bare lofte igjen;) )
*
Klem Isabell

4 kommentarer:

Line A sa...

Ooooh! Så kuul LO! Masse digge detaljer her.. :D

Vibeke sa...

Denne er bare så utrolig kul Isabell!!! Jeg digger Onirie arkene - og du har brukt dem så bra!!
Masse herlige detaljer - som vanlig:)

Wenche sa...

Kjempefin LO!

Denne var så detaljrik, men likevel veldig ryddig. God oppsett og god framtoning av bildet

Anne Bente sa...

hold da helt op hvor er den bare flot.