onsdag 30. desember 2009

Nyttårs kavalkade: 1O på topp:)

Et lite tilbake blikk på scrappe året som har gått...
her kommer 10 på topp LOene jeg har plukket ut.









Takk for at du har vært innom bloggen min å tittet, på det jeg har laget:)
Setter STOR pris på alle besøk og hyggelige hilsener :D
*
Nå er det bare å se framover, et nytt år med nye scrappe
muligheter... har begynt så smått med rydding oppe på
scrapperommet mitt, for der har det vist både vært ras
og bombenedslag... ;)
'
Ha en flott nyttårsaften i morra, kos dere!!
*
Klem Isabell








5 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Oj oj oj vilka vackra LO du har gjort!!!!! Really Stunning.. :O)
Gott Nytt År.
Kram.

❤ Kaia sa...

Nydelige LO'er.
Takk for inspirasjonen i 2009.
Må 2010 bli fylt av enda mer kreativitet...
Håper du får en flott nyttårsfeiring.
Klem fra Kaia

Heidi sa...

Så flot en top 10 :o)

Rigtig god nytår til dig og dine

Nytårs knus Heidi

Vibeke sa...

Så nydelige Loer du har plukket ut isabell!! Herlig!!:)

Ønsker deg et flott nytt år, og gleder meg til masse kreativt fra deg i 2010:)

Nelle sa...

Wow, vilka läckra lo du gjort! Du är verkligen duktig!!
Kram