lørdag 29. januar 2011

Ny LO :) "Nu e du skolegutt"

Hei hei :)
Ja jeg er her enda.. selv om bloggen min ha lakt "" lenge!!
Førjulstia og tia fram til idag, ha vært tung. Har får det meste
lakt på sofaen eller i senga, med kvalme og null energi.
Men nå begynn energien og kom tebake og dagene er blitt
mye lettere. Ja jeg er gravid og vi venter nr 3 :)
*
En spennende tid i vente, guttan gleda sæ vældig t å bli storebrora.
Å vi håpa babyen er frisk og slepp kolikk :)
Har fått termin 5 august, så blir et sommerbarn til.
Ludvik kom 12 Juli 04 og Linus kom 29 Juli 06.
Her er en LO jeg laget i høst av skolegutten vårres Ludvik.
Han er en stolt skolegutt som er vældig gla i skola, å er blitt
kjempeflink med tall og bokstaver.
*
Bildene har jeg redigert i Picasa.
Mønsterarket er fra Webster,
Bling blings og og de store orange blomstene er fra Prima,
Små blomster er fra Kort&Godt

Alt som er brukt på LOen kommer fra TreL

Takk til alle som har besøk bloggen min:)

Har fått masse forespørsler om når jeg skulle oppdatere,

så koselig å høre at noen har savnet noe nytt her. nå som energien er

kommet tebake håper jeg at det blir bedre her inne;)

Klem Isabell

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint!!! Har vært inne hær mange ganga å sjekka om d snart kom nåkka nytt:) Bra energien e kommet litt tilbake,tungt å vær slapp og kvalm!!
gleda mæ tell fortsettelsen:)
Klæm Trude:)

Lise sa...

Nydelig LO :)
Og nok en gang: Gratulerer! :)

Wenche sa...

Gratulerer!!!!
Det var hyggelig at det var en slik grunn til liten aktivitet i bloggen. God bedring

Elisabeth sa...

Nydelig Skolegutt og gratulerer så masse.

Klem fra Elisabeth

Iselind sa...

Hei Isabell!
Nydelig LO som alltid.

Har du vært innom scrappehuset i det siste?
Det ligger en liten utfordring til deg i Innlegget som heter "Hvem strekker seg litt lenger".
Håper du er med.....!

Ha en fin kveld.

Iselind

Iselind sa...

ja, og gratulerer så mye med graviditeten!!

Linn sa...

Næmmen åhhhh så gøy Isabell! Gratulerer så mye kjære dere, så herlig da!! Så deg her om dagen, men du var så opptatt med masse å gjøre at jeg orket ikke å komme å forstyrre deg♥ Men neste gang må du regne med en stor klem fra meg! Godt å høre den verste kvalmen og sånn er over. Igjen gratulerer sååå mye!!