mandag 18. mai 2009

STM- bidrag: "Øyne som ler"

Da har jeg endelig fått laga et bidrag til STM igjen :)
Ha vært lite scrapping i det siste.. Sykdom å travle maidager!
Så denne har jeg kost meg masse med å lage:)
Mønsterarket er Harmoni, min favoritt fra Papirdesign;)
Sangen vi her skulle bli inspirert av var:
"Barneøyne" med Kari Gjærum.
Der har jeg henta ut tittelen til LOen-
"Øyne som ler"



Blonder, fjær og bling blings elsker jeg å bruke:)
Å på denne LOen hadde jeg bestemt meg for å bruke masse pynt,
å som tenkt så gjort ;)



"Dør hammeerer" er fra Melissa Frances - Stately Applique Set
Blomster fra Prima

Ta gjerne en titt innom Linda og butikken hennes TreL,
Der finner du det meste av det jeg har brukt her;)
Takk for at du titter innom bloggen min,
det synnes jeg er kjempe koselig!
Legg gjerne igjen et spor etter deg, eller spør vis du lurer
på noe:)
*
Klem Isabell

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Så gøy med et bidrag fra deg igjen Isabell:) En flott og detaljert LO!!:) Masse fint man kan kikke på her:)

Takk for at du deltar:) Og vi håper vi får se mer fra deg igjen fremover:)

Anne M sa...

Kjempeflott lag på lag LO!
Mange fine detaljer du har på denne.

Anonym sa...

Så nydelig! En nytelse å se på, rett og slett. Du får stæsjet til å smelte sammen på en god måte!

Pia sa...

kæmpe nydeligt layout med sååå mange lækre detaljer

Iselind sa...

Wow....for en utrolig flott og detaljerik LO! Nydelig!

Linn sa...

OJOJOJ nyyyyyydelig Isabell, alle detaljene, farvene. Rett og slett fantastisk!