mandag 3. desember 2012

Gaveinnpakninger

Å da er Desemberen kommet, du skjønne adventstid;)
Ikke misforstå jeg er gla i denne førjulstia, men den kom så fort!!
Alt jeg hadde planlagt jeg skulle være færdig med.. 
Men er godt i rute med julegavene, advendspakkene kom opp 
noen dager før seint... men pyttsan guttan ha fått pakke hver dag å er
fornøyd ;)
Vi skal kos oss nu framover, med baking og juleverksted.
nissemasj og avslutninger.
Og ikke minst bursdager som det er flust av i desember:)
Gratulerer til min lille lille bror Marius som blir 28 idag:)
Har laget litt for Linda og Trel.no du kan se i bloggen til TreL for
produktbeskrivelse.

Boksen jeg her har pynta er en tom Valnøttboks,
 den er så fin å kle papir på, så her er det bare å samle 
opp etter julebaksten:)
Mønsterarket er fra MajaD


Laget en gavepose med samme mønsterark.
Har brukt en gråpapirpose som utgangspunkt, som jeg har kledd med 
kartong og mønsterpapir.




 Såpe er å en fin gave å gi bort, å enda mer  koselig og personlig 
blir det vis du pynter den:)


Ønsker deg en fin advenstid :) håper du nyter den å har tid til
å sette deg ned å kreere litt:)

Klem Isabell

Ingen kommentarer: