fredag 6. november 2009

Mini album- konfirmant.

Her er et Mini-album jeg har laget for Linda for en stund siden.
Har ikke lagt det ut i bloggen min, sia jeg skulle gi det i bursdags
gave til Odin som jeg er Gudmor til :)
Sjekk her så finner du innlegget med beskrivelse i bloggen til Linda.
*
Papirene er fra:
-Papirpakke - MP - August Collection Pack-

Synnes dette CHIPBOARD ALBUM med piler er så
utrolig kult!! passet perfekt til å lage et lite album til Odin
som jeg er fadder til. Bildene er fra hans konfirmasjonsdagen.
*
Album - ClearScraps - U-TURN Arrow 11"x 5"
*





Her holder jeg på å pakker :)
Imorra drar jeg og 3 venninner på tur til Polen,
Gleder meg massse til shopping, go mat og drikke og masse shabbing;)
*
Go helg helg dere alle!!
En spesiell hilsen til alle dere som skal på Scrappetreff her i Bodø.
Kos dere masse :D skulle gjerne ha vært der sammen med dere,
men får ta det igjen senere ;)
Takk for at du titter her:)
*
Håper du finner litt inspirasjon;)
-
ta en tur innom butikken til Linda TreL
-mye lekkert å handle å masser av inspirasjon å finne!! :D

4 kommentarer:

Heidi sa...

virkelig flot - er vild med "albumet", er det et du har købt sådan ?

isabell sa...

Heisan Heidi, ja albumet er kjøpt slik, ferdig til dekorering:)

Francielle sa...

åh! for et nydelig album! Kjempestilig!

Mrs Frizz sa...

Awesome mini album - no idea what you are saying in your language - but it looks like a special keepsake.