fredag 30. oktober 2009

STM- #22 "der har vi`n"

Har blitt inspirert inne på STM av:
Sang # 22 er "Ta livet som det faller seg" - fra Jungelboken!!
Teksten finner du her

Så endelig har jeg fått scrppa en LO igjen, har hatt disse bildene
liggende i noen år nå... for de er fra ferien -07 når vi er i
Hunderfossen.
Men da var de hvertfall endelig blitt scrappa:)

*
Ut fra sangteksten har jeg hendta tittelen på LOen
"der har vi`n"
Synnes den passa godt til bildene, der guttan klatrer oppå
dinosauren som ligger i sandkassa:)



Det meste jeg har brukt her er "gamle ark" å div som jeg har
hatt liggende en go stund...
Greit å brukt opp litt så man kan handle mer nytt;)

Da var det helg igjen :)
Å jeg holder egentlig på nå, å pakker til vi skal i vogna.. ;)
Bli nok siste helga i vogna før jul, skjer så mye fremover nå.
Det er bare en uke igjen til vi reiser til Polen :D
Jippi!! som jeg gleder meg.. til shopping, kos og husmorfeie med
venninner:)
*
Ha en flott helg alle sammen:)
*
Klem Isabell





7 kommentarer:

Monica sa...

Kjempeflott LO i herlige farger med perfekt pynt!

Takk for at du deltar! :)

Linn sa...

Åhhh så kul denne var Isabell, og du og gutteLOer, ja der er du best altså! Du får LOene til å være litt tøffe, men leken og søte samtidig og alle detaljene! UTROLIG flott Isabell!!!

Wenche sa...

Skikkelig leken LO. Herlige detaljer. DU inspirerer meg til å bruke gamle ting. Skal prøve å scrappe litt i kveld. Ha ei fin helg!

Vibeke sa...

Denne var skikkelig tøff Isabell!! Skikkelig leken og stilig:)

God helg til deg og dine:)

Anne Bente sa...

Hvor er den bare flot, og sååå mange skønne detaljer.

Pia sa...

kæmpe rålækkert layout med så mange fine detaljer

Silje sa...

Så utrolig tøff denne var! :)