onsdag 14. oktober 2009

Har fått en spennende pakke av Linda med juleark fra Papirdesign
og div julestasj :)
Så ha kosa mæ med pepperkaker og Julescrapping;)
Å mere skal jeg kose meg framover... ;)
Her har jeg laget et konfirluttkort,
brukt brun kartong og
Papirdesign - H08 - Kanelstang,
Mønsterarket
englene har jeg klipt ut av arket
Papirdesign - H09 - Englesang
Jeg er bare så svak for engler så dette arket ble en
favoritt :)
De kremfargede blomstene er fra
Blomster - KC - Mixed Pack/Taupe


Har brukt Punch - EK - Slim Edger/Scalloped Scallop

Blonder og hamptrå.
Metall ornament sølv 5093
Og blomster fra Kort&Godt
*
Takk for at du titter,
Ta turen i butikken TreL der finner du det jeg har brukt her,
+++ mye mer spennende:)
*
Har flere prosjekter på gang nå, så mere nytt
kommer i bloggen snart;)
*
Isabell




3 kommentarer:

anne bodil sa...

Nydelig konvoluttkort!
og i forrige innlegg, kortraset ditt, der var det mye flott.:)

Pia sa...

nydeligt kort og så smukt pyntet med lækre detaljer

Anne Bente sa...

åh..... så nydelig den dog er.