torsdag 15. oktober 2009

Julepose.

Har kosa meg mere med Julescrapping;)
*
Her har jeg pyntet en gråpapirpose,
Brukt arket Papirdesign - H08 - Kanelstang
brun kartong, og så har jeg klipt ut ramma og "god jul"
fra
Papirdesign - H09 - Mens vi venter
Englene er fra arket Papirdesign - H09 - Englesang
*
*
Blomstene er fra Kort&Godt,
Bling Swirl
fra Prima,
Pælebånd- Pearl Bead Strings - Ivory
Pyntet med -Bead Caps - BM - Frosting Metal Cold
(de runde gullfarga "pyntetingene" ;) )
*
Bånd med pærler - Beaded Teardrop Fringe 7/8"Champagne


*

Glade jul hellige jul...
engler daler ned i skjul :)
*
Man kommer virkelig i julestemning, med disse arkene
fra Papirdesigns nye julekolleksjon :)
*
Jeg har tatt helg etter en hektisk uke, har så mange planer
for hva jeg skal bruke morgendagen til...
Rydding og vasking på scrapperommet- det trengs :/
Men er jo så mye morsommere å sette seg ned å scrappe;)
-
Har kjøpt nye gardiner til kjøkkenet, så har lyst til å fått
vaska, rydda og pynta på kjøkkenet.
Må vist opp tilig så jeg rekker alt;)
*
Til alle dere andre, ha en super duper fredag:)

Isabell





7 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh..... Isabell, hvor er den dog bare smuk.

Pia sa...

wow hvor kan sådan en brun pose komme til at ligne en million, super nydeligt

Vibeke sa...

Så utrolig flott denne var Isabell!!! Skikkelig lekker:)

❤ Kaia sa...

Wow, denne posen var utrolig flott.
Papirene er nyyyydelige...
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, skal si du hadde fått laget mange flotte restekort ja....
Og sååååå mye flott det var å se på her.
Legger deg i lista mi jeg, så kan jeg ta en tur innom igjen.
Klem fra Kaia

Iselind sa...

Helt nydelig pose Isabell. Ble inspirert til å prøve meg på en sånn.

Ha en fin dag.

Iselind

Silje sa...

For en vannvittig lekker julepose! Virkelig nydelig! :)

isabell sa...

Tusen takk :)