fredag 2. januar 2009

2 oppgave i Klubbmesterskapet 08

Her e min løsning på den andre oppgaven i klubbmesterskapet 08 på Arctic.
Lag en dobbel LO med tema 2008/2009.
Huff som jeg plagdes med den oppgaven, for det første har jeg nesten ikke scrappa noen dobble LOer, å brukte masse tid på hvordan jeg skulle løse temaet 08/09.
Fikk litt hjelp av mannen min om hva jeg kunne ha med på LOen, son som det med at jeg nå begynner i ny fast jobb, å at dette året begynner at jeg blir 30....
Når jeg først hadde bestemt meg for hvordan jeg skulle løse oppgaven gikk ting lettere:)
Dette bilde av mæ syns jeg var et fint utgangspunkt, ha tatt det selv i speilet. forstørret det opp å delte det på mitten. Slik at jeg på den ene siden ser tebake på året som ha vært 2008, å på den andre ser fremmover på året 2009 som kommer.
LOene ble litt rotete med masse detaljer, så her kommer det en rekke detaljebilder fra begge sidene.



















Tusen takk for du ser, å takk enda en gang til alle som stemte på mine bidrag:)
Gavekortet som jeg vant på 500 skal jeg å bruke hos Linda nå når hun åpner på nyåret
Gleder gleder meg masse... ti hi








5 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwwww og wawwww hvor er den dog bare flot, og sååå mang flotte detaljer, supert.

Anonym sa...

Så flott en lo og for en utrolig fiffig løsning på bildene..Jeg er imponert!

Hilsen Elvira på Artic

Linn sa...

OJOJOJOJOJOJOJOJOJOJ jaaa jeg vil bare rope altså! Klarte jo knapt å se alle de fantastiske detaljene under konkurransen! Men denne fikk jo såklart min stemme, var ingen tvil! Snakk om jenta som kan detaljer og oppsett!

Grattis igjen med dagen snuppa! 30 er et lykketall skal du se! Det å bli 30 var herlig syns jeg selv, mye fallt på plass liksom :D

Linn sa...

Ps morsomt å se at Charmsene fallt i smak hihi!

Wenche sa...

Gratulerer!!! Du har vunnet Blogcandy inne på Scrapping TheMusic-på norsk. Send adressen din til stmnorge@gmail.com, så kommer det en overraskelse i posten