onsdag 28. januar 2009

Jeg vant :)

Tenk jeg vant den første utfordringa på
.
Med denne LOen av Linus i blånisse lua som mormor strikka før jul.
Så tusen takk mormor for de flotte luene å genserne til guttene:)
.
Det var hele 86 flotte bidrag som kom inn til den første utfordringa,
gleder meg virkelig til å følge med videre på hva som kommer
inne på bloggen STM- på norsk.
Tusen takk til dere jenter som driver bloggen :)
å lykke til videre!
.
.
vis du ikke har gjort det enda;)


Dette er premien jeg har vunnet, sponset av TreL :)


Takk for at du titter, å legg gjerne igjen et spor etter deg;)
Klem Isabell



6 kommentarer:

Vibeke sa...

Måtte innom og gratulere deg i vinnerinnlegget ditt jeg!!:)

Gratulerer så mye!!!:)

Veronica sa...

Gratulerer så mye med seieren! Det fortjente du - virkelig nydelig LO:)

May-Britt sa...

Gratulerer så mye med seieren!
Nydelig LO:)

Trine sa...

Gratulerer så mye! utrolig lekkert bidrag alså! diggbar premie og!!

isabell sa...

Tusen takk :)))
Artig at så mange liker det jeg lager:)

Ønsker alle en fin å koselig helg!!

Klem Isabell

Siv Anne sa...

Gratulerer så masse
En nydelig side