fredag 16. januar 2009

Award :)


Så heldig å fått denne Awarden hos Wenkhe, Tusen takk!
Her er det Wenkhe skrev om meg:
- Dame med stil!! Lager de mest delikate LOer jeg vet om.
Håper hun blir like produktiv etter at hun kar begynt å jobbe igjen.
He he ler litt jeg, for har ikke akkurat vært produktiv etter jeg begynnte å jobbe..
Men håper det vil roe seg litt på jobb, for 10-12 timersdager går ikke i lengden..
Har 80 % stilling, men jobber mye mye mere nå.
Men idag har jeg fri:) deilig....
Men denne fridagen har jeg nå brukt til å rydde,
vaske og ta igjen masse husarbeid.
Men blir godt å begynne helga med et ryddig å rent hus :)
Så håper jeg det blir tid til litt scrapping iløpet av helga,
har begynnt med utfordringa på
scrapping the music- på norsk.
Har vældig lyst til å gi denne Awarden videre til:
Vibeke- som lager så mye flott, som hun deler med oss i bloggen sin:)
Hun gir meg masse inspirasjon, å ideer.
Å ikke minst er hun kjempeflink til å
legge igjen koselige komentarer i bloggen min:)
Anneli- Har en kjempekoselig blogg der hun deler både interiør og
scrapping med oss:)
Mye fint å spennende... :)
Anne Bente- Lager så mye fint, å er en flittig blogger som er
kjempe flink til å legge igjen komentarer.
Du finner masse inspirasjon i bloggen hennes:)
Go helg til dere alle:)
Klem Isabell

1 kommentar:

Anne Bente sa...

1000000 tak for awarden, den er jeg bare super glad for, blir så glad for at folk tænker på mig.